LOT No1: “HelpDesk” uchun sarf materiallari
Tender bosqichlari
1. Tanlovning barcha ishtirokchilariga tender hujjatlari doirasida ma’lumotnoma va baholash mezonlari taqdim etilgan sana – 08.05.2024-yil.
2. Tender ishtirokchilari 14.05.2024-yil soat 16:00 ga (shu kuni ham) qadar har bir joylashtirish turi uchun tender hujjatlari paketini tayyorlaydilar.
3. Qabul qilingan takliflarning malakaviy va texnik baholanish muddati – 16.05.2024-yilgacha.
4. Yakuniy narxlar va narxlarni hisoblash uchun soʻrov – 20.05.2024-yilgacha.
5. Tender natijalarini tasdiqlash va shartnomani imzolash – taxminan 05.23.2024-yilgacha.
Hisob-kitob valyutasi:
– mahalliy hamkorlar uchun – soʻm;
Mas’ul xodim:
Xaytalieva Nargiza — Xaridlar boʻyicha bosh mutaxassis
Elektron pochta: Nargiza.Haitalieva@uzcard.uz
Telefon: +998 97 890 53 54
Tijoriy takliflari 2024-yil 14-may kuni soat 16:00 gacha Nargiza.Haitalieva@uzcard.uz elektron pochta manziliga qabul qilinadi.
Ishtirokchilar xarid hujjatlarini, shu jumladan toʻldirilishi kerak boʻlgan barcha shakllarni bu yerda yuklab olishlari mumkin.